Voor implementatie en ondersteuning kunt u contact opnemen met onze afdeling Support.

Bereikbaarheid

E-mail: support@raxco.nl
Telefoon: +31 85 489 49 04

Wij zijn op werkdagen tussen 9:00 en 17:00 bereikbaar. Dan helpen wij u graag met uw vragen, implementaties en mogelijke uitdagingen waar u mee te maken krijgt.

Onderhoud

Binnen deze werktijden valt het volgende onder het onderhoud wat u bij ons (hopelijk) op de betreffende software heeft afgesloten:

  • Het in behandeling nemen van uw vragen (telefonisch en e-mail).
  • En hulp bij eventuele onverhoopte problemen met betrekking op onze software (telefonisch en e-mail).

Niet opgenomen in het onderhoud zijn:

  • Installatie van hardware, software, upgrades, updates en patches.
  • Assistentie op lokatie.
  • En assistentie buiten werktijden.

Richtlijnen en prijzen

Als ondersteuning niet binnen het onderhoud valt, brengen wij daarvoor onderstaande tarieven in rekening. Dit overleggen we altijd met u, voorafgaand aan dergelijke werkzaamheden. U komt in dit geval dus niet voor een verassing van een onverwachte factuur te staan.

Hiervoor gelden de volgende tarieven:

  • Starttarief (inclusief 30 minuten support): €75,- exclusief B.T.W.
  • Iedere volgende 15 minuten: €25,- exclusief B.T.W.
  • Reiskosten: €200,- exclusief B.T.W. (binnen Nederland)

Buiten reguliere werktijden gelden de volgende toeslagen:

  • 17.00 – 20.00 uur: 150%
  • 20.00 – 23.00 uur en zaterdag van 7.00 – 23.00: 175%
  • 23.00 – 7.00 uur en zon- en feestdagen: 200%
  • 7.00 – 9.00 uur: 150%

Support buiten de reguliere werktijden kan alleen geleverd worden als er een supportmedewerker beschikbaar is.